
سرفصلهای درسی
در این کارگاه، هنرجویان با دو گرایش مواجه هستند؛
لباس و پارچه
بعد از انتخاب گرایش مورد نظر، هنرجویان شروع به یادگیری مباحث مورد نیاز برای طراحی و اجرا میکنند و در این راه، منتور و مدرسین مربوطه همراه هنرجویان هستند.
در این کارگاه یک موضوع واحد برای طراحی کالکشن انتخاب میشود و هنرجویان باید با ذهن خلاق خود و گرایشی که انتخاب کردهاند، به طراحی و اجرا به سبک خود بپردازند.
🔻خروجی این دوره کالکشنهایی است که برای نمایشگاه و پورتفولیو قابل ارائه است.
دوره های مرتبط
مارکتینگ، برندینگ و تبلیغات
سرفصلهای درسی مبانی تبلیغات آشنایی با مفاهیم تبلیغات و بازاریابی تبلیغات در مد و لباس آشنایی با مفهوم روابط عمومی
استودیو پارچهسازی
سرفصلهای درسی تکنیک های دوخت دوختهای مقدماتی ساشیکو آینهدوزی دوخت مدرن تکنیکهای بلوچ دوزی پته دوزی رنگرزی خمی شیبوری، باندانا…
مولاژ و دوخت
سرفصلهای درسی شناخت ابزار کار و مهارت استفاده از وسایل کارگاه دوخت برش پارچه دوختهای اولیه خیاطی دوخت بالاتنه آستیندار…
طراحی مد پایدار
سرفصلهای درسی تعریف ساستینبل فشن (sustainable fashion) ضرورت وجود مد پایدار شناخت دیزاینرها، برندهای حامی محیط زیست و پارچههای ساستینبل…
نظرات
4,416,000 تومان
ثبت نام دوره متوقف شده است
سارا مهدیان
طراح لباس و منتورثبت نام دوره متوقف شده است
قوانین ثبت دیدگاه